منو
  • مراکز مخابراتی تحت پوشش اینترنت فناوا، فن آوا، آی تی سان
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

مراکز مخابراتی تحت پوشش اینترنت فناوا، فن آوا، آی تی سان

مراکز مخابراتی تحت پوشش اینترنت فناوا، فن آوا، آی تی سان: شبکه خصوصی مجازی

مراکز مخابراتی تحت پوشش اینترنت فناوا، فن آوا، آی تی سان

internet 04

شرکت داده پردازی فن آوا برای ایجاد بستری امن، معتبر و با کیفیت برای سازمان ها و شرکت های بزرگ ، جهت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات میان نقاط و دفاتر اصلی سازمانها  خدمات ویژه ای را با بالاترین سطح تضمین کیفیت ارائه می نماید.


check سرویس Virtual Private LAN Services - VPLS
بکارگيري تکنولوژي VPLS امکان ايجاد يک شبکه خصوصی مجازي ويژه براي بانکها و سازمانها را پديد آورده و زيرساخت بسيار امن و مطمئني را براي آنها فراهم مي نمايد. بانکها و سازمانها به دلایل بسیار فراوان (مثل افزایش سرعت، دقت، امنیت، بالا بردن کنترل از راه دور و کاهش هزینه هاو ...) نیاز به شبکه های ارتباطی پرسرعت ، پرظرفیت و کاملاً امن و در دسترس و تقریباً ارزان دارند. سرویس VPLS برپایه اترنت راهکار و پاسخ این گونه شبکه هاست.

b-01


check سرویس L3VPN :
هدف از ارائه این سرويس تامين نياز برخی از مشترکين جهت برقراری ارتباط ديتا، صوت و ويديو بين دفاتر و مشترکين خود در لايه 3 است به نحوي که امنيت ارتباط دفاتر در کنار حفظ سرعت مطلوب در کليه زمانها از طرف سرويس دهنده تضمين گردد. همچنين در این سرویس مشتری قادر خواهد بود با استفاده از نرم افزارهای پایش شبکه، دسترسی کاملی بر روی پارامترهای کيفی شبکه فن آوا داشته باشد. شرکت داده پردازی فن آوا مفتخر است که هم اکنون بسیاری از سازمانها، نهادها، ارگانها و علی الخصوص بانکهای کشور که نیاز به امنیت و یکپارچگی بالایی در شبکه خود دارند از خدمات شبکه خصوصی انتقال داده ها یا VPN این شرکت استفاده می نمایند.

b-01


check سرویس ویژه F59 :
شرکت داده پردازی فن آوا در بحث شبکه های گسترده و تضمین وصل بودن ارتباط شعب به سایت مرکزی برای موسساتی همچون بانکها و گروهی از سازمانها و شرکتها امکان ارائه یک یا دو سرویس موازی به عنوان سرویس های پشتیبان با میزان SLA 99.999% را دارا می باشد. به نحوی که به محض قطع شدن سرویس اصلی به هر دلیل، سرویس Back Up بصورت خودکار جایگزین سرویس اصلی شده تا ارتباط بین شعبه و مرکز قطع نگردد. سرویس باندلینگ فن آوا بسته ایست که می تواند شامل : ADSL ، Wimax و VSAT و اینترانت و MPLS مخابرات باشد و از دید مشترک همانند یک Black Box عمل می کند و بصورت خودکار برقراری ارتباط شعبه با مرکز را  ایجاد می نماید.

b-01

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید